GARANTIE 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

KLACHTEN

Mocht er onverhoopt iets niet goed gaan, wacht niet maar maak je klacht eerst bij ons kenbaar door deze te mailen naar info@deonlineverfspecialist.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niets elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klachten te deponeren via het platform van de Europese Unie.Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in goede conditie aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport